Het display/radio etc. op mijn 2017 Pathfinder SL (38000 mijl) werkt niet meer. Er lijkt iets te zijn uitgevallen, want eerst verscheen het Nissan-logo maar startte nooit op; de camera's werkten alleen in de achteruit, maar vandaag is het scherm helemaal donker en zonder stroom en helemaal geen camera's. Ik heb elke zekering in het voertuig verwijderd en met een meter gecontroleerd of deze goed is. Ik heb alle zekeringen uit de motorruimte gehaald en ze zijn ook allemaal goed. Iemand suggereerde dat het ACC-relais boven de motor het probleem zou kunnen zijn, dus ik heb dat omgewisseld voor een ander, maar nog steeds geen succes. Ik ben erin geslaagd de Extended Storage-zekering te verwijderen en te vervangen door een andere, hoewel die zekering ook in orde was. Ik heb de batterij losgekoppeld en een nacht laten staan, maar dit hielp ook niet. Klinkt niet als een zekering, want de dingen werden geleidelijk slechter, maar nogmaals, ik kan me vergissen. Is er een ander relais dat bij de console hoort dat ik mis?
Alle suggesties zouden zeer op prijs worden gesteld.
Alle suggesties zouden zeer op prijs worden gesteld.