Nissan Pathfinder Forum banner
41 - 60 of 156 Posts
Ja graag, ik zou het erg op prijs stellen als u me naar iemand zou kunnen verwijzen! Bedankt!!
Deze man heeft de mijne getest voor $75. SST Radio reparatie
149 Cypresswood DrSpring, TX 77388-6038
(281) 444-7070

Hij kon het niet repareren, maar bevestigde dat het probleem de Display Control unit was. Ik heb de mijne er net uitgehaald, ben naar een sloop gegaan en heb het gangbare onderdeel gevonden, het op de sloop aangesloten nadat ik er zeker van was dat het onderdeel werkte, ik heb er $135 voor betaald en leefde nog lang en gelukkig.

Deze man heeft de mijne getest voor $75. SST Radio reparatie
149 Cypresswood DrSpring, TX 77388-6038
(281) 444-7070

Hij kon het niet repareren, maar bevestigde dat het probleem de Display Control unit was. Ik heb de mijne er net uitgehaald, ben naar een sloop gegaan en heb het gangbare onderdeel gevonden, het op de sloop aangesloten nadat ik er zeker van was dat het onderdeel werkte, ik heb er $135 voor betaald en leefde nog lang en gelukkig.
Bedankt! Ik ben al begonnen met zoeken naar die regeleenheid op de sloop en hopelijk komt er volgende week iets tevoorschijn. Heel erg bedankt!

Hallo
Er is hier iets temperamentvols aan de hand; Ik startte de motor en even had ik een camerabeeld bij het achteruitrijden; Toen ik de auto de garage inreed, zag ik het display om de 5 seconden aan en uit gaan... gewoon zwart naar leeg scherm.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem, ons beeldscherm werkt niet meer en Nissan wil 4000 euro om het te vervangen. Iemand een idee voor een andere optie? Bedankt

Voor de mensen die dit probleem hadden, moest het scherm daadwerkelijk worden vervangen? Ik werk aan een 2018 SL die hetzelfde probleem heeft als door velen in deze post beschreven en wil er gewoon zeker van zijn dat ik het juiste onderdeel krijg. Bedankt!

Road King; Ik heb nog steeds niets op de console. Ik heb de "computer" tussen de radio en de plastic verwarmingsregeling verwijderd en vervangen door TWEE verschillende units gekocht via eBay...nog steeds dood! Ik ging naar de dealer waar ik deze machine kocht en ze waren totaal niet behulpzaam: "We kunnen een afspraak maken voor volgende week en de eerste kosten zijn voor een uur (150 dollar) om het probleem te analyseren...het kan zo lang duren om in het dashboard te komen...(Het kost me nu 10 minuten om dingen uit elkaar te halen). De servicemanager zei dat er 3 computermodules zijn die met elkaar moeten communiceren. Je angst voor een dure oplossing is gegrond en ik doe mijn best om een nieuwe hypotheek te vermijden om dit te repareren. Ik denk nu dat de monitor zelf het probleem is (misschien heb ik het weer helemaal mis!), aangezien hij helemaal dood is gegaan zonder de intermitterende flitsen. Op vrijdag heb ik weer een monitor besteld via eBay en wacht ik op de verzendbevestiging. Deze monitor is vrij uniek en ik kon er maar 2 vinden met de bedrading zoals de mijne. Hij kost nieuw meer dan 2900 dollar, dus ik neem een gok met een sloperij en ben bereid om te blijven proberen onderdelen te vervangen...Ik schiet mezelf neer als het een slechte draad blijkt te zijn onder de motorkap.:mad:
Hallo, ik heb hetzelfde probleem, 2017 pathfinder. Ging naar Costco voor een nieuwe batterij en had starthulp nodig, de man wist niet zeker wat hij deed, de auto startte maar blies de zekering van de batterij (dorman) eruit, verving deze en het radioscherm, radioknoppen, HVAC-knoppen en de dvd-spelers werken allemaal niet. Naar de dealer gebracht, wachtend om te horen of het een draad of een module is. Module is 1800,00 dollar en goedkoper dan een kabelboom.:poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop:

Dus de nieuwe dealer analyseerde mijn probleem, had het onderdeel de volgende dag binnen en vandaag hebben ze het voertuig gerepareerd voor $750. plus $136 voor arbeid. Een maand met dit probleem en ik kan alleen maar zeggen dat Fred Beans uit Doylestown, PA dit voertuig nooit meer zal zien. Als iemand anders dit probleem heeft, plaats het dan gewoon en ik kan het onderdeelnummer leveren en u een hoop ellende besparen.
Zelfde probleem scherm zwart alleen achteruitrijcamera werkt

Dus de nieuwe dealer analyseerde mijn probleem, had het onderdeel de volgende dag binnen en vandaag hebben ze het voertuig gerepareerd voor $750. plus $136 voor arbeid. Een maand met dit probleem en ik kan alleen maar zeggen dat Fred Beans uit Doylestown, PA dit voertuig nooit meer zal zien. Als iemand anders dit probleem heeft, plaats het dan gewoon en ik kan het onderdeelnummer leveren en uzelf veel ellende besparen.
Ik heb een 2018 pathfinder SL. camera's werken. geen audio of navigatie. Is dit het probleem dat u had?

Hoi Road king, ik heb een paar threads gepost over mijn defecte console. Uiteindelijk bleek het hele probleem de monitor te zijn en ik vond een betrouwbaardere dealer die me $750 voor het onderdeel aanbood. Als je rondkijkt op deze site, vind je mijn berichten met het hele smerige verhaal, inclusief het onderdeelnummer.
De hele aflevering was een les dat we onze voertuigen niet langer mogen repareren omdat Nissan de software heeft die nodig is om deze onderdelen aan uw voertuig te koppelen. Ik had het geluk dat ik al mijn gebruikte onderdelen van eBay kocht en dat ze terugbetaalbaar waren en hoewel ze allemaal in orde waren, kon ik ze niet aan het werk krijgen. Ik hoop dat er zeer binnenkort wetgeving komt over "Recht op reparatie".
dank u, dit is precies wat mijn 2018 PATHFINDER SL DOET .. dealer kon ook geen diagnose stellen

Het display/radio etc. op mijn 2017 Pathfinder SL (38000 mijl) is gestopt met werken. Er lijkt iets te zijn uitgevallen, want eerst verscheen het Nissan-logo, maar startte nooit op; de camera's werkten alleen in achteruit, maar vandaag is het scherm helemaal donker en zonder stroom en helemaal geen camera's.
Ik heb elke zekering in de auto verwijderd en met een meter gecontroleerd. Ik heb alle zekeringen uit de motorruimte gehaald en ze zijn ook allemaal goed. Iemand suggereerde dat het ACC-relais boven de motor het probleem zou kunnen zijn, dus ik heb dat omgewisseld voor een ander, maar nog steeds geen succes. Ik ben erin geslaagd de Extended Storage-zekering te verwijderen en te vervangen door een andere, hoewel die zekering ook in orde was. Ik heb de batterij losgekoppeld en een nacht laten staan, maar dit hielp ook niet.

Klinkt niet als een zekering, want de dingen werden geleidelijk slechter, maar nogmaals, ik kan me vergissen. Is er een ander relais dat bij de console hoort dat ik mis?

Alle suggesties zouden zeer op prijs worden gesteld.
Heeft u het probleem opgelost? Ik heb een Pathfinder 2014 met hetzelfde probleem..

Dus de nieuwe dealer analyseerde mijn probleem, had het onderdeel de volgende dag binnen en vandaag hebben ze het voertuig gerepareerd voor $750. plus $136 voor arbeid. Een maand met dit probleem en ik kan alleen maar zeggen dat Fred Beans uit Doylestown, PA dit voertuig nooit meer zal zien. Als iemand anders dit probleem heeft, plaats het dan en ik kan het onderdeelnummer leveren en u een hoop ellende besparen.
Ik heb momenteel hetzelfde probleem met mijn 2017 Nissan Pathfinder SL en heb oprecht hulp van u nodig om het onderdeel te bestellen. Bedankt

Net een Pathfinder uit 2018 gekocht (gebruikt zoals hij is) radio werkt niet, scherm werkt niet. Achterscherm gaat aan maar geen lijnen en sonar uit?
Onderdeel is 28387 6gy1a. Onderdeel is niet goed!!!! Mijn vin ingevoerd op de Nissan website, ze willen $3500, wat een complete belediging en schande voor de mensheid!!!!!! Een onderdeel gevonden 28387 6gy1e.., Vin ingevoerd voor dat onderdeel en Nissan zei dat het niet werkte!!!
Voertuig gewijzigd naar 2018 Pathfinder SV op de Nissan website en er stond match!!!!!! ??????? Ging en kocht een gebruikte CDU (control display unit 28387 6gy1e) Stopte hem in mijn 2018 Pathfinder en alles werkt zoals het hoort!!!!! TOTALE KOSTEN $135. Meedogenloze P.O.S
Hoe heeft u uw onderdeel verkregen en waar gaat het naartoe? Ik heb hetzelfde probleem met mijn Nissan 2018.

Het display/radio etc. op mijn 2017 Pathfinder SL (38000 mijl) is gestopt met werken. Er lijkt iets te zijn uitgevallen, want eerst verscheen het Nissan-logo, maar startte nooit op; de camera's werkten alleen in de achteruit, maar vandaag is het scherm helemaal donker en zonder stroom en helemaal geen camera's.
Ik heb elke zekering in de auto verwijderd en met een meter gecontroleerd. Ik heb alle zekeringen uit de motorruimte gehaald en ze zijn ook allemaal goed. Iemand suggereerde dat het ACC-relais boven de motor het probleem zou kunnen zijn, dus ik heb dat verwisseld voor een ander, maar nog steeds geen succes. Het lukte me om de Extended Storage-zekering te verwijderen en te vervangen door een andere, hoewel die zekering ook in orde was. Ik heb de accu losgekoppeld en een nacht laten staan, maar dit hielp ook niet.

Klinkt niet als een zekering, want de dingen werden geleidelijk slechter, maar nogmaals, ik kan me vergissen. Is er een ander relais dat bij de console hoort dat ik mis?

Suggesties worden zeer op prijs gesteld.
Ik vraag me af of u het onderdeelnummer kunt opgeven? Bedankt

Dus de nieuwe dealer analyseerde mijn probleem, had het onderdeel de volgende dag en vandaag hebben ze het voertuig gerepareerd voor $750. plus $136 voor arbeid. Een maand met dit probleem en ik kan alleen maar zeggen dat Fred Beans uit Doylestown, PA dit voertuig nooit meer zal zien. Als iemand anders dit probleem heeft, plaats het dan gewoon en ik kan het onderdeelnummer leveren en uzelf veel ellende besparen.
Ik heb dat probleem. Niet meer fietsen. Mijn scherm werkt niet meer. Kun je me het onderdeelnummer geven?

Kunt u het onderdeelnummer voor het scherm plaatsen? Ik heb elke zekering, relais etc. gecontroleerd nadat de onze bevroor en in het weekend overleed.

Het lijkt erop dat een paar mensen de laatste tijd hetzelfde probleem hebben als ik. Goed nieuws is dat ik het mijne heb kunnen oplossen en ik ben bereid het te delen.
Ik heb meer dan 12 maanden lang meegemaakt dat het scherm constant opnieuw opstartte en leeg werd, waarbij alle infotainment- en AC-bedieningselementen uitvielen (behalve de AC-bediening achterin). De mijne verslechterde in de loop van de tijd tot het punt waarop het volledig onbruikbaar was, toen stierf de AV-besturingseenheid volledig, veranderde in een kortsluiting en blies zekering 65 in relaiskast 2 (bij de accu). Dit veroorzaakte totaal verlies van verlichting en activering van de middenconsole.
Mijn vervangende onderdeelnummers zijn mogelijk niet goed voor u, aangezien mijn pathfinder een in Australië geleverd 2016 ST-model is, met het 7-inch scherm en geen navigatie. Maar ik ben toch bereid om het te plaatsen in de hoop dat het iemand zal helpen.
De onderdeelnummers die u zoekt, staan op de units.
Voor mij:
Display onderdeelnummer 28091 1LA0A
AV-besturingseenheid onderdeelnummer 2591A 1LK6A

Mijn probleem was 100% de AV-besturingseenheid. Ik had al een ander scherm geprobeerd en het maakte geen verschil.
De AV-besturingseenheid van Nissan kost nieuw ongeveer US$3500

Ik koos voor tweedehands - ik kocht het display, de AV-besturingseenheid en de AC-besturingseenheid als een pakket van een demontagebedrijf. Alle 3 de units kwamen uit dezelfde auto, die dezelfde opties had als de mijne. Ik heb alle 3 de units samen in mijn auto geĂŻnstalleerd om ervoor te zorgen dat ik geen verdere problemen zou hebben.
De totale prijs was AU$285, wat overeenkomt met US$190.

Deze website was mijn referentie voor het opsporen van fouten: Factory Service Manuals - NICOclub
Image
Image
Image

41 - 60 of 156 Posts