Hallo allemaal - de meesten van ons hebben het verlies van stroom/stilvallen ervaren als gevolg van batterijontlading en dynamo-storingen.
Ik heb gelezen dat een boosdoener het nieuwe Variable Voltage Control System (VVCS) zou kunnen zijn, dat in onze auto's is geïnstalleerd om de dynamo automatisch te "vertellen" of/wanneer/hoeveel onze batterijen moeten worden opgeladen.
Ik heb een aantal video's gezien die suggereren dat het uitschakelen van dit systeem het probleem van batterijontlading heeft opgelost, waardoor de dynamo een constante toevoer van de benodigde 14 volt levert. Hier zijn een paar YouTube-video's die dit demonstreren voor Pathfinders en andere Nissans:
Heeft iemand dit aan zijn auto laten doen om het probleem van batterijontlading op te lossen door het "slimme" laadsysteem uit te schakelen?
cheers, Yy
Ik heb gelezen dat een boosdoener het nieuwe Variable Voltage Control System (VVCS) zou kunnen zijn, dat in onze auto's is geïnstalleerd om de dynamo automatisch te "vertellen" of/wanneer/hoeveel onze batterijen moeten worden opgeladen.
Ik heb een aantal video's gezien die suggereren dat het uitschakelen van dit systeem het probleem van batterijontlading heeft opgelost, waardoor de dynamo een constante toevoer van de benodigde 14 volt levert. Hier zijn een paar YouTube-video's die dit demonstreren voor Pathfinders en andere Nissans:
Heeft iemand dit aan zijn auto laten doen om het probleem van batterijontlading op te lossen door het "slimme" laadsysteem uit te schakelen?
cheers, Yy