Nissan Pathfinder Forum banner
21 - 40 of 54 Posts
Nie będzie CEL.
Mam Pathfindera z 2015 roku, który po raz pierwszy zaczął wykazywać oznaki drżenia/szarpania przy przebiegu około 20 tysięcy mil, co było około dwa lata temu. Poszedłem do dealera, nie mogli odtworzyć problemu i nie było żadnych kodów. Stało się to poważne na początku tego roku, kiedy osiągnąłem 50 tysięcy. Zmieniono płyny w skrzyni biegów i hamulcach, wymieniono tarcze i klocki hamulcowe, zrobiono geometrię kół, ale problem pozostał. Było poważne szarpanie przy niskich prędkościach (20-35 mph) i podczas skręcania. Poszedłem na rutynową wymianę oleju tydzień temu do dealera, kiedy miałem 58765 mil, technik doświadczył szarpania i był w stanie odtworzyć je więcej niż raz, do woli podczas skręcania. Brak CEL, chociaż nigdy się nie pojawił, odkąd go mam. Tym razem był kod, P17f1. Link do TSB to TSB.

Problem polega na ślizganiu się paska podczas zmiany biegów. Personel serwisu powiedział mi, że powinienem to naprawić, zanim skończy się gwarancja. Miałem wrażenie, że gwarancja wynosi 3 lata/36000 mil, ale powiedział mi, że Nissan przedłużył ją do 60000 mil z powodu tego problemu. Zgodnie z TSB, rozwiązaniem dla tego kodu jest wymiana zespołu podzespołu skrzyni biegów. Jeśli kod został odczytany P17f0, cała skrzynia biegów musi zostać wymieniona. Powiedział, że potrzebuje jednego dnia na przeprowadzenie naprawy i zapewnił samochód zastępczy. Zgodnie z obietnicą, samochód był gotowy w jeden dzień, a technik wykonał obszerną jazdę próbną na około 100 mil przed certyfikacją naprawy. Na pytanie technika, dlaczego podzespół i dlaczego nie cała skrzynia biegów, wspomniał, że Nissan opracował lepszą konstrukcję podzespołu pod koniec zeszłego roku i dlatego problem utrzymywał się w poprzednich przypadkach, w których skrzynia biegów została wymieniona. Od tego czasu przejechałem samochodem około 70 mil i problem wydaje się zniknął, brak szarpania i płynna jazda przy niskich prędkościach i zakrętach.

Mam nadzieję, że ten post pomoże, chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Wkrótce zamieszczę również kopię prac naprawczych i zaangażowanych części.
 
Zapytany technik, dlaczego podzespół, a nie cała skrzynia biegów, wspomniał, że Nissan opracował lepszy projekt podzespołu pod koniec ubiegłego roku i dlatego problem utrzymywał się we wcześniejszych przypadkach, w których skrzynia biegów została wymieniona.
Nauczyłem się traktować wszystko, co mówią, z przymrużeniem oka, numery części się nie zmieniły.....

Myślę, że kilka miesięcy temu był tu technik, który powiedział, że większość korpusów zaworów ponownie uległa awarii, ponieważ niektóre warsztaty nigdy nie przepłukały prawidłowo układu chłodzenia CVT, ale kto wie.
 
Nauczyłem się traktować wszystko, co mówią, z przymrużeniem oka, numery części się nie zmieniły.....

Myślę, że kilka miesięcy temu był tu technik, który powiedział, że większość korpusów zaworów znowu uległa awarii, ponieważ niektóre warsztaty nigdy nie przepłukały prawidłowo układu chłodzenia CVT, ale kto wie.
Zgadzam się, miejmy nadzieję, że ta naprawa zadziała! Udostępnianie numerów części tutaj.
14767
Image
 
Witajcie wszyscy, mam Murano z 2015 roku, ale te same problemy z CVT, co 15+ PF i 16+ Max.

70 tys. km na samochodzie, nigdy nie miałem żadnych problemów, z wyjątkiem lekkiego drżenia w następujących okolicznościach:

  • 24-29 km/h
  • ~10% przepustnicy
  • Lekkie nachylenie
Zabrałem go dzisiaj do dealera na aktualizację oprogramowania i oczywiście jest P17F0, wymień skrzynię biegów za 4500 $.

Dealer powiedział, że nigdy nie widział, żeby jeden całkowicie zawiódł, a niektórzy ludzie wyrzucają kody i nawet tego nie zauważają.

To niefortunne, ponieważ samochód był dla mnie idealną równowagą między funkcjami/stylizacją/mocą/ekonomią paliwa. Naprawdę nie chcę wydawać tyle na 4-letni samochód z rosnącym przebiegiem.

Oto moje pytania:

  1. Czy ktoś z was miał ten kod przez długi czas i po prostu z tym żyje? Myślę, że mogę uniknąć sytuacji, która powoduje drżenie, mocniej wciskając pedał gazu przy niskich prędkościach.
  2. Czy z czasem się pogarsza? IE: Czy drżenie przy niskich obrotach zamienia się w drżenie przy wysokich obrotach lub całkowitą utratę mocy?
  3. Czy ktoś miał wymianę w niezależnym warsztacie?
Dziękuję za opinie - mam niskie zaufanie do Nissan CVT, więc nie chciałbym wydać 4500 $ i żeby wyszło ponownie za rok poza gwarancją.
Minęło już kilka miesięcy - jakieś aktualizacje? Nadal jeździsz? Przechodzisz przez to samo - trzęsienie... kontrolka silnika... tryb awaryjny - teraz kod został zresetowany i jazda jest w porządku. Zastanawiam się, czy powinienem po prostu dalej jeździć...
 
Mam szczęście, że na obszarze, po którym jeżdżę, rzadko muszę jechać tak wolno, żeby się trząść. Dopóki przyspieszam trochę szybko, a nie 'Driving Ms. Daisy', nie widzę tego. Chociaż kiedy jechałem do Galveston, musiałem jechać z odpowiednią prędkością, żeby trzęsło na wszystkich bocznych ulicach.....
 
Musiałem jechać z odpowiednią prędkością, żeby trzęsło na wszystkich bocznych ulicach.....
Kiedy zaczynasz odczuwać drżenie, to w zasadzie łańcuch podskakuje, ponieważ koła pasowe nie przykładają wystarczającego nacisku, aby chwycić łańcuch, co można powiedzieć, że wynika z blokowania się solenoidów/zaworów. Przyczyną tego są więc wióry/cząsteczki metalu w płynie CVT z powodu podskakiwania łańcucha itp., więc w zasadzie będzie się to stopniowo pogarszać, aż przestanie być problemem Nissana, a stanie się Twoim.

Od dawna wierzę, że wszystko to zaczyna się od zaworu regulacji ciśnienia w pompie oleju i oto miły fragment, który znalazłem na stronie naprawy/części CVT.


Zawór nadmiarowy ciśnienia oleju

Zawór nadmiarowy ciśnienia oleju w pompie zablokuje się lub ulegnie poważnemu uszkodzeniu po przedostaniu się cząstek metalu w oleju przez tę pompę oleju. Zawór jest wykonany z miękkiego aluminium i bardzo szybko i bardzo źle się uszkodzi, ale nie uszkodzi otworu.

Na rynku dostępne są inne zawory z rynku wtórnego, które są lepszej jakości i wcale się nie uszkadzają

Są to zawory wykonane z tytanu z powłoką teflonową (ciemnoszary kolor) i nieco różnią się konstrukcją od oryginalnego zaworu

Nie używaj zaworów dostarczanych przez niektóre chińskie firmy ani stalowych zaworów z podwójną sprężyną od innych firm, ponieważ zawory te zmienią ciśnienie oleju, co zakłóci nacisk sprężyny w korpusie zaworu, co powoduje inne zachowanie skrzyni biegów i nie przeprowadzi prawidłowego procesu adaptacji po zainstalowaniu tej skrzyni biegów.


 
Mam Pathfindera z 2015 roku, który po raz pierwszy zaczął wykazywać oznaki drżenia/szarpania przy przebiegu około 20 tys. mil, czyli około dwa lata temu. Poszedłem do dealera, nie mogli odtworzyć problemu i nie było żadnych kodów. Zrobiło się poważnie na początku tego roku, kiedy osiągnąłem 50 tys. mil. Wymieniono płyny w skrzyni biegów i hamulcach, wymieniono tarcze i klocki hamulcowe, zrobiono geometrię kół, ale problem pozostał. Było pewne poważne szarpanie przy niskich prędkościach (20-35 mph) i podczas skręcania. Poszedłem na rutynową wymianę oleju tydzień temu do dealera, kiedy miałem 58765 mil, technik doświadczył szarpania i był w stanie odtworzyć je więcej niż raz, do woli, podczas skręcania. Brak CEL, chociaż nigdy się nie pojawił, odkąd go mam. Tym razem był kod, P17f1. Link do TSB to TSB. Problem polega na poślizgu paska podczas zmiany biegów. Personel serwisu powiedział mi, że powinienem to naprawić, zanim skończy się gwarancja. Miałem wrażenie, że gwarancja wynosiła 3 lata/36000 mil, ale powiedział mi, że Nissan przedłużył ją do 60000 mil z powodu tego problemu. Zgodnie z TSB, rozwiązaniem dla tego kodu jest wymiana podzespołu skrzyni biegów. Odczytano kod P17f0, cała skrzynia biegów musi zostać wymieniona. Powiedział, że potrzebuje jednego dnia na wykonanie naprawy i zapewnił samochód zastępczy. Zgodnie z obietnicą samochód był gotowy w jeden dzień, a technik wykonał obszerną jazdę próbną na około 100 mil przed certyfikacją naprawy. Na pytanie technika, dlaczego podzespół, a nie cała skrzynia biegów, wspomniał, że Nissan opracował lepszą konstrukcję podzespołu pod koniec ubiegłego roku i dlatego problem utrzymywał się w poprzednich przypadkach, w których skrzynia biegów została wymieniona. Od tego czasu przejechałem samochodem około 70 mil i problem wydaje się zniknął, brak szarpania i płynna jazda przy niskich prędkościach i zakrętach.
Mam nadzieję, że ten post pomoże, chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Wkrótce opublikuję również kopię prac naprawczych i zaangażowanych części.
Musiałem więc włożyć skrzynię biegów kilka miesięcy po zakupie pojazdu w 2019 roku, teraz mam kod p17fo. Mój pojazd robi to samo, co robił wcześniej, zanim wymieniłem moją pierwszą skrzynię biegów. Czy z tym kodem potrzebuję znowu nowej?
 
Musiałem więc włożyć skrzynię biegów kilka miesięcy po zakupie pojazdu w 2019 roku, teraz mam kod p17fo. Mój pojazd robi to samo, co robił wcześniej, zanim wymieniłem moją pierwszą skrzynię biegów. Czy z tym kodem potrzebuję znowu nowej?
Witamy na forum. Zapraszam do zamieszczenia wprowadzenia w dziale Wprowadzenia dla nowych członków oraz do aktualizacji swojego profilu poprzez dodanie roku i wykończenia.

Więc, z którego roku jest Twój PF? Kiedy w 2019 roku wymieniłeś skrzynię biegów? Ta naprawa powinna mieć roczną gwarancję.
 
W większości zadowolony właściciel Pathfindera SL z 2014 roku z przebiegiem 99920 mil, a moja żona mówi, że samochód trzęsie się podczas przyspieszania. Oddaliśmy go do serwisu, miał kod P17F0, więc z 80 milami pozostałymi na mojej przedłużonej gwarancji wymienili CVT. Powiedziała, że nie miała żadnych problemów podczas jazdy do domu. Zastanawiam się, czy wymiana oznacza, że jesteśmy dobrzy na kolejne 50 000 mil, czy też powinienem szukać sposobu na pozbycie się tego pojazdu jak najszybciej. Jeździłem moim ostatnim Nissanem Murano 05 do marca tego roku i miałem około 115 000 mil. Nigdy nie miałem z nim żadnych problemów z CVT. Witamy wszelkie przemyślenia na temat waszych doświadczeń po wymianie.
 
Jeszcze jedno pytanie, zostawiłem to w południe w środę i odebrałem w południe w piątek. Kiedy oszacowali tydzień czasu w warsztacie. To największy salon Nissana w stanie, czy jest szansa, że po prostu spuścili i napełnili płyn w skrzyni biegów i obciążyli moją gwarancję za nowy CVT?
 
Gdyby to zrobili, to byłoby oszustwo, prawda?
Image
Jest prawdopodobne, że praca mogłaby zostać wykonana w jeden dzień. W odniesieniu do nowej gwarancji CVT, zapytałbym ich, co to jest i uzyskałbym to na piśmie.
 
Zazwyczaj szczęśliwy właściciel Pathfindera SL 2014 z przebiegiem 99920 mil, a moja żona mówi, że samochód trzęsie się podczas przyspieszania. Oddaliśmy go do serwisu, miał kod P17F0, więc z 80 milami pozostałymi na mojej przedłużonej gwarancji wymienili CVT. Powiedziała, że nie miała żadnych problemów podczas jazdy do domu. Zastanawiam się, czy wymiana oznacza, że ​​jesteśmy dobrzy na kolejne 50 000 mil, czy powinienem szukać sposobu na pozbycie się tego pojazdu jak najszybciej. Jeździłem moim ostatnim Nissanem Murano 05 do marca tego roku i miałem około 115 000 mil. Nigdy nie miałem z nim żadnych problemów z CVT. Witamy wszelkie przemyślenia na temat waszych doświadczeń po wymianie.
Do bani przez to przechodzić, ale to najlepsze szczęście w historii z 80 milami pozostałymi!!!

Będzie dobrze na kolejne 100 000 mil. Przynajmniej CVT powinno. Kto wie, co z resztą...
 
Witajcie wszyscy, mam Murano z 2015 roku, ale te same problemy z CVT, co 15+ PF i 16+ Max.

70 tys. km na samochodzie, nigdy nie miałem żadnych problemów, z wyjątkiem lekkiego drżenia w następujących okolicznościach:

  • 24-29 km/h
  • ~10% przepustnicy
  • Lekkie nachylenie

Zabrałem go dzisiaj do dealera na aktualizację oprogramowania i oczywiście jest P17F0, wymień skrzynię biegów za 4500 $.

Dealer powiedział, że nigdy nie widział, żeby jeden całkowicie zawiódł, a niektórzy ludzie wyrzucają kody i nawet tego nie zauważają.

To niefortunne, ponieważ samochód był dla mnie idealną równowagą między funkcjami/stylizacją/mocą/ekonomią paliwa. Naprawdę nie chcę wydawać tyle na 4-letni samochód z rosnącym przebiegiem.

Oto moje pytania:

  1. Czy ktoś z was miał ten kod przez długi czas i po prostu z tym żyje? Myślę, że mogę uniknąć sytuacji, która powoduje drżenie, mocniej wciskając pedał gazu przy niskich prędkościach.
  2. Czy z czasem się pogarsza? IE: Czy drżenie przy niskich obrotach zamienia się w drżenie przy wysokich obrotach lub całkowitą utratę mocy?
  3. Czy ktoś miał wymianę w niezależnym warsztacie?

Dziękuję za opinię - mam niskie zaufanie do Nissan CVT, więc nie chciałbym wydać 4500 $ i żeby wysiadł ponownie za rok poza gwarancją.
Jak długo z tym żyjesz? Mam mojego Nissana Pathfinder z 2015 roku od 2 miesięcy i powiedziano mi dzisiaj, że skrzynia biegów wymaga wymiany. Szacowany koszt to 4800 $.
 
Czy to możliwe? Jasne, ale niezwykle mało prawdopodobne. Trzeba przejść przez wiele przeszkód, żeby w ogóle dostać nowy. Potem trzeba odesłać rdzeń. To byłby spory skandal, a sama wymiana płynu nic by nie dała, żeby naprawić kod szarpania.

To na pewno można zrobić w jeden dzień. Woleliby obiecać mniej i zrobić więcej, dając sobie trochę czasu na wypadek, gdyby coś poszło nie tak. Jeśli powiesz klientowi, że zajmie to dzień, coś pójdzie nie tak i będą wściekli, gdy nie zostanie to zrobione.

Kiedy oddajesz samochód do naprawy, nie wnoszą go od razu i nie uruchamiają od razu. Część może wymagać zamówienia. Technik, który to otrzyma, może już mieć 5 innych samochodów, nad którymi pracuje, więc wszystko polega na żonglowaniu harmonogramem i tym, jak zajęty jest warsztat. To wszystko jest całkowicie normalne.
 
Mam Pathfindera z 2015 roku, który po raz pierwszy zaczął wykazywać oznaki drżenia/szarpania przy przebiegu około 20 tys. mil, co było około dwa lata temu. Poszedłem do dealera, nie mogli odtworzyć problemu i nie było żadnych kodów. Zrobiło się poważnie na początku tego roku, kiedy osiągnąłem 50 tys. mil. Wymieniono płyny w skrzyni biegów i hamulcowe, wymieniono tarcze i klocki hamulcowe, zrobiono geometrię kół, ale problem pozostał. Było pewne poważne szarpanie przy niskich prędkościach (20-35 mph) i podczas skręcania. Poszedłem na rutynową wymianę oleju tydzień temu do dealera, kiedy miałem 58765 mil, technik doświadczył szarpania i był w stanie odtworzyć je więcej niż raz, do woli podczas skręcania. Brak CEL, chociaż nigdy się nie pojawił, odkąd go mam. Tym razem był kod, P17f1. Link do TSB to TSB. Problem polega na ślizganiu się paska podczas zmiany biegów. Personel serwisu powiedział mi, że powinienem to naprawić, zanim skończy się gwarancja. Miałem wrażenie, że gwarancja wynosiła 3 lata/36000 mil, ale powiedział mi, że Nissan przedłużył ją do 60 tys. mil z powodu tego problemu. Zgodnie z TSB, rozwiązaniem dla tego kodu jest wymiana podzespołu skrzyni biegów. Odczytano kod P17f0, cała skrzynia biegów musi zostać wymieniona. Powiedział, że potrzebuje jednego dnia na przeprowadzenie naprawy i zapewnił samochód zastępczy. Zgodnie z obietnicą, samochód był gotowy w jeden dzień, a technik wykonał obszerną jazdę próbną na około 100 mil przed certyfikacją naprawy. Na pytanie technika, dlaczego podzespół, a nie cała skrzynia biegów, wspomniał, że Nissan opracował lepszą konstrukcję podzespołu pod koniec ubiegłego roku i dlatego problem utrzymywał się w poprzednich przypadkach, w których skrzynia biegów została wymieniona. Od tego czasu przejechałem samochodem około 70 mil i problem wydaje się zniknął, brak szarpania i płynna jazda przy niskich prędkościach i zakrętach.
Mam nadzieję, że ten post pomoże, chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Wkrótce opublikuję również kopię prac naprawczych i zaangażowanych części.
Cześć Drogi.
Uprzejmie udostępnij szczegóły naprawionych części.
 
Dobrze, że znalazłem ten wątek... Właśnie wróciłem od dealera Nissana. 2014 PF z nieco ponad 100 tys. km... Kod CVT Judder P17F0. Szacunkowa kwota to 9800 CAD za wymianę skrzyni biegów i tylnego sprzęgła... OMG.
 
21 - 40 of 54 Posts