Cześć wszystkim, mam Murano z 2015 roku, ale te same problemy z CVT, co 15+ PF i 16+ Max.
70 tys. km na samochodzie, nigdy nie miałem żadnych problemów, z wyjątkiem lekkiego drżenia w następujących okolicznościach:
Zabrałem go dzisiaj do dealera na aktualizację oprogramowania i oczywiście jest P17F0 wymień skrzynię biegów za 4500 $.
Dealer powiedział, że nigdy nie widział, żeby któryś całkowicie zawiódł, a niektórzy ludzie wyrzucają kody i nawet tego nie zauważają.
To niefortunne, ponieważ samochód był dla mnie idealną równowagą między funkcjami/stylizacją/mocą/ekonomią paliwa. Naprawdę nie chcę wydawać tak dużo na 4-letni samochód z dużą liczbą kilometrów.
Oto moje pytania:
Dziękuję za opinie - mam niskie zaufanie do Nissan CVT, więc nie chciałbym wydać 4500 $ i żeby znów wyszło za rok poza gwarancją.
70 tys. km na samochodzie, nigdy nie miałem żadnych problemów, z wyjątkiem lekkiego drżenia w następujących okolicznościach:
- 24-29 km/h
- ~10% przepustnicy
- Lekkie nachylenie
Zabrałem go dzisiaj do dealera na aktualizację oprogramowania i oczywiście jest P17F0 wymień skrzynię biegów za 4500 $.
Dealer powiedział, że nigdy nie widział, żeby któryś całkowicie zawiódł, a niektórzy ludzie wyrzucają kody i nawet tego nie zauważają.
To niefortunne, ponieważ samochód był dla mnie idealną równowagą między funkcjami/stylizacją/mocą/ekonomią paliwa. Naprawdę nie chcę wydawać tak dużo na 4-letni samochód z dużą liczbą kilometrów.
Oto moje pytania:
- Czy ktoś z was miał ten kod przez długi czas i po prostu z tym żyje? Myślę, że mogę uniknąć sytuacji, która powoduje drżenie, mocniej wciskając pedał gazu przy niskich prędkościach.
- Czy z czasem się pogarsza? To znaczy: czy drżenie przy niskich obrotach zamienia się w drżenie przy wysokich obrotach lub całkowitą utratę mocy?
- Czy ktoś miał wymianę w niezależnym warsztacie?
Dziękuję za opinie - mam niskie zaufanie do Nissan CVT, więc nie chciałbym wydać 4500 $ i żeby znów wyszło za rok poza gwarancją.