Nissan Pathfinder Forum banner
41 - 60 of 70 Posts
Ik heb net het achterste subframe laten vervangen in mijn '13 Pathfinder. Ik ben de oorspronkelijke eigenaar, heb hem in '15 als 'nieuw' gekocht als overgebleven model. Hij heeft weinig kilometers (80.000). Hij staat vanaf dag 1 in de garage. Ik woon aan de Jersey Shore. Niet echt een Mekka voor grote hoeveelheden sneeuw.
U had het helemaal bij het juiste eind met uw kostenraming! Er werd bijna $2600 in rekening gebracht. Ik wil dit voertuig nog minstens 4 jaar houden. Ik hoop dat het nieuwe subframe in de tussentijd niet wegroest!?!
Bedankt voor het plaatsen hiervan. Ik heb een 2014 en heb net ontdekt dat het achterste subframe genoeg gescheurd is waardoor de bus direct uit de draagarm viel. Hij heeft pas 80.000 mijl gereden en staat het grootste deel van zijn leven in de garage. Ik woon in New England, dus ik begrijp de roest wel. Ga vrijdag uitzoeken hoeveel de reparatie gaat kosten. Dit is nu de auto van mijn zoon, dus ik wil er zeker van zijn dat hij veilig is.

Ik heb ook een 2013 pathfinder die ook nieuw gekocht is. Ik ging een wiel uitlijnen en kreeg te horen dat mijn achterste subframe gebarsten was. Ze waren verbaasd dat de rest van mijn onderstel in zeer goede staat was. Mijn voertuig is goed onderhouden.
Heb je de reparatie aan het subframe uiteindelijk laten uitvoeren? Ik ben benieuwd naar de kosten. Ik heb net hetzelfde ontdekt en ik breng hem vrijdag weg om ernaar te laten kijken. 2014 Nissan Pathfinder met slechts 80.000 mijl op de teller.

Enorme shout-out naar:

IH8SPM
Lid geworden op 18 december 2020
37 berichten

Uw East Haven-connectie heeft een van de maatschappelijk werkers met wie ik samenwerk, behoed voor het inleveren van haar roestbak Nissan bij de bank. Het delen van goede connecties is erg belangrijk. Ik heb ze uw bericht voorgelezen - ze lachten, maar ik weet dat ze uw verwijzing waardeerden.

Geen Nissan-liefhebber, maar Bob is je oom.

Meer foto's en ik ben blij te kunnen zeggen dat de rest van het frame zichtbaar solide is. Ik heb wat meer oppervlakteroest verwijderd en roestomvormer toegevoegd en ben van plan het over twee weken matzwart te coaten, als dat lukt. Hopelijk kan iemand in de toekomst naar deze post verwijzen en zijn rit redden, ongeacht het merk. Ik moet zeggen dat Secured Welding uit East Haven CT geweldig werk heeft verricht om deze van de schroothoop te redden en te voorkomen dat ik een ander overgeprijsd voertuig hoef te kopen. Een bonusfoto van de motorruimte toegevoegd om te laten zien hoe schoon de rest van het voertuig wordt gehouden en nog een om wat nieuwe remkracht voor en achter te laten zien. Kan net zo goed wat geld uitgeven aan onderhoud zoals gepland voordat dit allemaal begon. View attachment 18897 View attachment 18900 View attachment 18899
Hé, wat heeft dit je gekost? Ik heb gisteren hetzelfde probleem gehad

Hé, wat heeft dit je gekost? Ik heb gisteren hetzelfde probleem gehad
$350 voor de pm-kant, ik ben vergeten wat de andere kant kostte, maar ik zal het uitzoeken als ik terugga voor deze reparatie aan de bovenste bestuurderskant. De onderkant is na reparatie nog steeds solide en de bovenkant aan de passagierskant ook.

Enorme shout-out naar:

IH8SPM
Lid geworden op 18 december 2020
37 berichten

Uw connectie in East Haven heeft een van de maatschappelijk werkers met wie ik werk, behoed voor het inleveren van haar roestbak Nissan bij de bank. Het delen van goede connecties is erg belangrijk. Ik heb ze uw bericht voorgelezen - ze lachten, maar ik weet dat ze uw verwijzing waardeerden.

Geen Nissan-enthousiast, maar Bob is je oom.
Bedankt, ik vind het belangrijk om goede en slechte dingen te delen, zolang je de lezer zelf laat beslissen. Hopelijk krijg ik, aangezien ik terug moet, een terugkerende klant en een verwijzingskorting 🤣🤣

Dank je, ik vind het belangrijk om goede en slechte dingen te delen, zolang je de lezer zelf laat beslissen. Hopelijk krijg ik, aangezien ik terugkom, een korting voor terugkerende klanten en verwijzingen 🤣🤣
De Pathfinder is terug op de weg.

Een paar LOL-, clickbait-, teaserfoto's eerst. De auto zag er eigenlijk niet zo uit, maar Kourtney vond het grappig en ik ook😂😂😂. De wielen zijn eigenlijk net losgeschroefd voordat hij klaar was.

Image

Image

Ik heb net een 2013 gekocht en dit is de achterste subframe aan de passagierskant. Ik heb nog niet eens kentekenplaten, zo nieuw is het voor mij. Hij heeft er 151.000 op staan. Ik ben dol op de auto, maar nu ben ik aan het ruziën met de verkoper om te helpen met de kosten.

View attachment 16693 View attachment 16694 View attachment 16695
Ik heb een 2014. Mijn auto is gereviseerd in de 10 jaar dat ik hem heb. Hij heeft 6 jaar bij Nissan gestaan. Alles is vervangen, behalve de motor. De versnellingsbak 3 keer, de compressor 4 keer, ik bedoel, alles is nu in deze auto vervangen. Nadat ik net duizenden dollars heb uitgegeven om hem te repareren. Ik heb mijn auto 1 dag terug. En mijn motorlampje gaat branden. Beide converters zijn kapot. Nou, dat laat ik controleren. Hij vertelt me dat mijn voorste subframe is verrot en dat het niet veilig is om met de auto te rijden. Dus ik ga alleen in de stad. Ik rijd met de auto en ik hoor een hard geluid. Dus ik breng hem weg om hem opnieuw te laten bekijken. Het voorste subframe is nog niet gebroken, maar het achterste subframe is gebroken. Deze auto is de grootste rotzooi die ik ooit heb gehad. Ik onderhoud mijn auto heel goed. Ik trap niet op mijn auto, mijn sub. Marine zowel voor als ja, ik ben volledig verrot. Je kunt het er als behang afpellen.
Bijna $40.000. Wat een shitzooi, dus ik voel met je mee en als ik eenmaal de verzekeringsmaatschappij heb. Kijk naar mijn auto. Ik weet zeker dat ze hem total loss gaan verklaren, ik ben al vaak bij Denise geweest, heel vaak, ik heb je verteld dat mijn neef in de garage minstens 6 jaar niet kan zeggen dat ze dit niet hebben opgemerkt. Dit is een veiligheidskwestie. Mensen zouden gedood kunnen worden en niemand heeft ooit iets tegen me gezegd. Ik moest hem ergens anders brengen om een eerlijk antwoord te krijgen.

En mijn dochter had een Nissan uit 2010. Altima besteedde duizenden dollars aan werk. Ze stapte net uit. Ze reed van de snelweg haar parkeerplaats op en haar hele frame bracht het en viel recht uit onze auto. Ik geloof niet dat ik ooit nog een Nissan zal kopen. Erg verdrietig, want ze rijden wel lekker. Maar alleen maar problemen

All,

Ik kocht mijn pathfinder gloednieuw in 2013. Hij heeft 140.000 mijl op de teller staan en onlangs is het achterste subframe gescheurd. De auto is goed onderhouden en staat altijd in een garage. Heeft iemand bulletins of beleidsverklaringen gezien of heeft iemand hierover met Nisan te maken gehad? Het lijkt erop dat dit probleem niet onbekend is bij de pathfinder en andere Nissan-voertuigen. Bij de Altimas loste Nissan dit probleem op. Ik heb contact opgenomen met de dealer, maar zonder resultaat. Laat het me weten als iemand hier ervaring mee heeft.
Kocht de mijne in 2014, voorste subframe verrot en klaar om te breken, achterste subframe verrot en gebroken, mijn auto staat al 6 van de 10 jaar in de garage, geen leugen, iedereen vraagt of ik met de eigenaar date omdat ze me altijd een nieuwe leenauto geven, mijn verlengde garantie weigerde me opnieuw te verzekeren, "we hebben al twee keer de boekwaarde van uw voertuig uitgegeven in 3 jaar", ben dol op het voertuig, fijne soepele rit maar alles erin is 2 tot 3 keer vervangen, en ik bedoel alles behalve de motor

Allen,

Ik kocht mijn Pathfinder in 2013 gloednieuw. Hij heeft 140.000 mijl op de teller en onlangs is het achterste subframe gescheurd. De auto is goed onderhouden en staat altijd in een garage. Heeft iemand bulletins of beleidsverklaringen gezien of hierover met Nissan te maken gehad? Het lijkt erop dat dit probleem niet onbekend is bij de Pathfinder en andere Nissan-voertuigen. Bij de Altimas loste Nissan dit probleem op. Ik heb contact opgenomen met de dealer, maar zonder resultaat. Laat het me weten als iemand hier ervaring mee heeft.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Kun je suggesties geven over wat ik hierna kan doen? De mijne zit aan beide kanten.
Image

Allen, ik heb mijn pathfinder gloednieuw gekocht in 2013. Hij heeft 140.000 mijl op de teller en onlangs is het achterste subframe gebarsten. De auto is goed onderhouden en staat altijd in een garage. Heeft iemand bulletins of beleidsverklaringen gezien of heeft iemand hierover met Nisan te maken gehad? Het lijkt erop dat dit probleem niet onbekend is bij de pathfinder en andere Nissan-voertuigen. Bij de Altimas loste Nissan dit probleem op. Ik heb contact opgenomen met de dealer zonder resultaat. Laat het me weten als iemand hier ervaring mee heeft.
Ik heb dit onlangs meegemaakt tijdens het rijden met mijn zoon. Ik reed ruim 50 en hoorde een luide knal, waarna het als een gek begon te schudden. Dus ik ging van het gas en rolde gewoon naar de vluchtstrook. Als ik in paniek was geraakt en op de remmen had getrapt, had het erger kunnen zijn.

41 - 60 of 70 Posts