Nissan Pathfinder Forum banner
41 - 60 of 65 Posts
Na początku tego tygodnia wysłałem e-mail do firm offroadowych, aby sprawdzić, czy planują jakieś zestawy podnoszące lub czy są zainteresowane zrobieniem czegoś dla Pathfindera. Rough Country, Radflo, LP Aventure i Ironman 4x4 odpowiedziały krótko i wydawały się niezainteresowane.

Dobinsons USA ma obecnie w ofercie sprężyny Pathfinder r52/r53, które dają podniesienie o 30 mm (1,2 cala) i pracują nad amortyzatorami, aby stworzyć kompletny zestaw. Amortyzatory poprawią jakość jazdy, ale nie dodadzą więcej podniesienia. Wspomnieli, że Pathfindera nie można podnieść o 3-4 cale.

Dobinsons USA
 
...
Dobinsons USA ma obecnie w ofercie sprężyny Pathfinder r52/r53, które zapewniają podniesienie o 30 mm (1,2 cala) i pracuje nad amortyzatorami, aby stworzyć kompletny zestaw. Amortyzatory poprawią jakość jazdy, ale nie zwiększą podniesienia. Wspomnieli, że Pathfinder nie może być podniesiony o 3-4 cale.

Dobinson USA
Zrozumiałem, zajmuję się tym. Czekam również na ulepszone amortyzatory. Będę informował wszystkich o moim zamówieniu i instalacji.

Prawdziwe "sprężyny", które zapewniają jakiekolwiek podniesienie, są lepsze niż standardowe sprężyny z "dystansami". Nadal muszę ustalić kąty i długości wahaczy itp. Trochę myślałem, że nie możemy dostać pełnego zestawu podnoszącego o 3-4" ze względu na układ napędowy i zawieszenie R53...
 
  • Like
Reactions: 512carguy
W zeszłym tygodniu wysłałem e-maile do kilku firm offroadowych w sprawie zestawów podnoszących i przednich zderzaków typu covert/lowpro. Bilstein, King Shocks, Peak Suspension, C4 Fabrication i CBI offroad... nic nie zaoferowano i nic nie zaplanowano.

All Dogs Offroad jest zainteresowane wykonaniem zestawu podnoszącego do Pathfindera, ale potrzebują pojazdu. Czy ktoś jest w pobliżu Lincoln NE?
 
Wysłałem e-maile do kilku firm offroadowych w zeszłym tygodniu w sprawie zestawów podnoszących i przednich zderzaków typu covert/lowpro. Bilstein, King Shocks, Peak Suspension, C4 Fabrication i CBI offroad... nic nie zaoferowano i nic nie zaplanowano.


All Dogs Offroad jest zainteresowane zrobieniem zestawu podnoszącego do Pathfindera, ale potrzebują pojazdu. Czy ktoś jest w pobliżu Lincoln NE?


.
.
Rezygnuję.
 
Jestem w metropolii Des Moines, IA i mogę być zainteresowany
Image

:LOL::LOL::LOL:

Dostaniesz ode mnie elegancką kartę podarunkową o wartości 50 $ do Western Sizzlin', jeśli to zrobisz.:ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: P-II
View attachment 21329
:LOL::LOL::LOL:

Dam ci elegancką kartę podarunkową o wartości 50 $ do Western Sizzlin', jeśli to zrobisz.:ROFLMAO:
Jestem nowy w świecie zestawów do podnoszenia i musiałbym wiedzieć trochę o tym, czego potrzeba. Czas jest dużym czynnikiem, chociaż może mógłbym kupić grat, którym mógłbym w międzyczasie jeździć. Zależy to tylko od tego, co jest potrzebne. Zdecydowanie zainteresowany zestawem 3"
 
Jestem nowy w świecie zestawów do podnoszenia i musiałbym wiedzieć trochę o tym, czego potrzeba. Czas jest dużym czynnikiem, chociaż może mógłbym kupić złom, żeby w międzyczasie jeździć. Zależy to tylko od tego, co jest potrzebne. Zdecydowanie zainteresowany zestawem 3"
Choć bardzo bym chciał, nie sądzę, żeby podniesienie zawieszenia o 3" było możliwe w przypadku naszych Pathfinderów R53. Wymagałoby to znacznej zmiany w górnych i dolnych wahaczach, w elementach zawieszenia, a także we wszystkich elementach układu napędowego, kierowniczego i hamulcowego (tj. niekonwencjonalny układ 4wd).

Podniesienie zawieszenia o 1" do 2" byłoby bardziej wykonalne dla naszych R53. Opieram się na moich wcześniejszych osobistych doświadczeniach z podniesionym Jeepem Wranglerem, Isuzu Rodeo Sport i obecnym Xterra PRO-4X, ponieważ wiem, że nasze Pathfindery są zupełnie inne i o wiele bardziej skomplikowane byłoby wykonanie dobrego, odpowiedniego podnośnika. Mój Wrangler, R.Sport ("Amigo") i X zostały łatwo (bezpiecznie i całkowicie) podniesione przeze mnie, ale te nowe Pathfindery będą wyzwaniem...
 
Choć bardzo bym chciał, nie sądzę, żeby podniesienie zawieszenia o 3 cale było możliwe dla naszych Pathfinderów R53. Wymagałoby to znacznej zmiany w górnych i dolnych wahaczach, w elementach zawieszenia, a także we wszystkich elementach układu napędowego, kierowniczego i hamulcowego (tj. niekonwencjonalny układ 4wd).

Podniesienie zawieszenia o 1" do 2" byłoby bardziej wykonalne dla naszych R53. Opieram się na moich wcześniejszych osobistych doświadczeniach z podniesionym Jeepem Wranglerem, Isuzu Rodeo Sport i obecnym Xterra PRO-4X, ponieważ wiem, że nasze Pathfindery są zupełnie inne i o wiele trudniej byłoby skonstruować dobry, odpowiedni lift. Mój Wrangler, R.Sport ("Amigo") i X zostały łatwo (bezpiecznie i całkowicie) podniesione przeze mnie, ale te nowe Pathfindery będą wyzwaniem...
W porządku, wciąż jestem zainteresowany wyjazdem do Lincoln. Jeśli skontaktowałbym się z nimi i wspomniał o tym forum, czy wiedzieliby, o czym mówię?

Pomijając podnoszenie, przypuszczam, że mógłbym trochę zyskać, stosując różne rozmiary felg i opon oprócz dodania kilku dystansów? Nie szukam prawdziwej jazdy w terenie, po prostu chcę kilka cali, aby pomóc na bardziej wyboistych drogach i podczas jazdy w terenie (np. wokół farmy)
 
Odsunięcie felg w kołach i rozmiarach opon z rynku wtórnego ma tutaj znaczenie, o ile nie różni się zbytnio od oryginału. I to tylko wtedy, gdy uda nam się utrzymać wahacze o oryginalnej długości (ale pod innym kątem). ECU, przełożenia, prędkościomierz i punkty paliwa (& więcej) będą musiały zostać zmodyfikowane, aby wszystko działało tak wydajnie, jak to możliwe, ale naszym głównym zmartwieniem będzie geometria zawieszenia i układ napędowy (szczególnie w przypadku AWD). Trzymałbym się blisko oryginalnych rozmiarów felg i opon, używałbym odpowiednich dystansów kół z centrowaniem na piaście, wydłużenia i wzmocnienia przewodów hamulcowych i komponentów i tym podobnych, dążąc do maksymalnie 2-calowego podniesienia zawieszenia. Moje obecne podniesienie z dystansami 1 1/2" (z dystansami kół) jest po prostu "OK", ale zbyt kłopotliwe ze zużyciem opon z powodu zmian w pochyleniu kół. Dlatego odpowiedni zestaw jest koniecznością dla prawidłowego skoku zawieszenia.
 
  • Like
Reactions: P-II
W porządku, wciąż jestem zainteresowany wyjazdem do Lincoln. Jeśli skontaktowałbym się z nimi i wspomniał o tym forum, czy wiedzieliby, o czym mówię?

Pomijając podnośnik, załóżmy, że mógłbym coś zyskać, stosując różne rozmiary felg i opon, oprócz dodania kilku dystansów? Nie szukam prawdziwej jazdy terenowej, po prostu chcę kilka cali, aby pomóc na bardziej wyboistych drogach i podczas jazdy w terenie (np. wokół farmy)
Fajnie!

Wyślij im e-mail na adres info@alldogsoffroad.com
 
@dylsciple przepraszam, mój e-mail nie został potwierdzony, więc nie otrzymałem powiadomienia o Twojej odpowiedzi. Po prostu wysłałem e-mail na adres sales@calmini.com i odpisali mi tego samego dnia. Po prostu skontaktowałbym się z nimi i wspomniał o tym forum oraz o fakcie, że ludzie kontaktowali się wcześniej, ale powiedziano im, że potrzebują darowanego pojazdu testowego.
Czy są jakieś aktualności na ten temat?
 
Cześć wszystkim. Śledzę ten wątek od jakiegoś czasu, ponieważ jestem również zainteresowany podniesieniem mojego 23' RC. Rozczarowany słysząc, że jeszcze nic nie jest dostępne, zwłaszcza że budowa SEMA skłoniła nas do uwierzenia, że będzie to dostępna opcja. Chociaż jest to unibody, nie wyobrażam sobie, żeby było to niemożliwe, ponieważ mój unibody R50 pathfinder (choć z sztywną tylną osią) był w stanie uzyskać funkcjonalne podniesienie o 3 cale tylko dzięki oponom i wyższym sprężynom. Obecnie produkują również obniżenia ramy pomocniczej, które mogą zapewnić podniesienie o 4+ cale.

Są właściciele Honda Passport, Pilot i Ridgeline, którzy znajdują opcje podnoszenia, które obejmują obniżenia ramy pomocniczej, unikając w ten sposób zbyt ekstremalnego kąta osi. Niedawno skontaktowałem się z HRG Offroad, którzy wydają się specjalizować w zestawach podnoszących unibody, a nawet podnieśli Hondę CRV i Element. Oto film z YT, który pokazuje ich warsztat i proces...

Powiedzieli, że nie widzieli zbyt wielu Nissanów w swoim warsztacie, ale byli zainteresowani opracowaniem zestawu podnoszącego dla mojego. Problem w tym, że są w Północnej Karolinie, a ja w Kalifornii. Czy jest ktoś w pobliżu, kto jest zainteresowany?
 
Szkoda, że SUV-y Hondy z napędem na wszystkie koła oparte na samochodach otrzymują obecnie więcej opcji zawieszenia niż Nissan. Był kiedyś czas, kiedy Nissan był równie legendarny jak Toyota, jeśli chodzi o wyprawy terenowe...
 
  • Like
Reactions: R50^R53RC23
41 - 60 of 65 Posts